Predstavujeme vám Bticket!

nedeľa, 22 januára |  2017

Platobná brána Besteron neustále napreduje a získava nových, spokojných zákazníkov. Besteron teraz rozširuje portfólio svojich produktov o Bticket - ticketovací systém pre každého, kto potrebuje spoľahlivý spôsob predaja lístkov na svoju konferenciu, workshop alebo iný event. Viac nám o novom projekte prezradil CEO, a zároveň jeden zo zakladateľov Besteronu Miro Kráľ.

 

Ahoj Miro! Mohol by si nám predstaviť Bticket?

Zdravím všetkých čitateľov nášho bloguBticket je nová platforma od Besteronu, ktorá umožňuje jednoducho - na pár klikov - vytvoriť vlastnú udalosť alebo akciu (pozn. ďaľej len "event") a systém predaja lístkov na ňu. 

 

Ako Bticket funguje?

Užívateľ si vytvorí základný popis svojho eventu - názov, dátum, miesto konania atď., pridá lístky a ich cenu a vloží svoje fakturačné údaje. Po ich autorizácií nám všetky informácie odošle na schválenie. Event je hotový, a po našom schválení získa link pre nákup lístkov, ktoré môže okamžite začať predávať. To je všetko! Nepotrebuje nič viac riešiť, žiadne dohadovanie, zmluvy a podobne. Link potom môže rôznymi formami zdieľať so svojim publikom a predávať tak lístky na svoju akciu. 

Uvediem jeden príklad:

Väčšina používateľov využíva pri vytváraní a hľadaní eventov aplikáciu Events na Facebooku. Tu sa dá pomerne jednoducho vytvoriť akýkoľvek event, na ktorý potom pozvete desiatky, stovky alebo tisícky ľudí - v závislosti od podujatia a kapacít. Väčšia akcií však pochopiteľne nieje zadarmo a je nutné si zakúpiť lístok. A tu nastáva problém. Facebook sám o sebe možnosť nakupovať lístky neponúka. Ponúka však možnosť do eventu pridať presmerovanie - link na nákup lístka. Sem organizátor vloží link, ktorý predtým od nás získal. Ľudia tak potom môžu jedným prekliknutím, priamo z facebook eventu, prejsť do vášho nákupného košíka a lístok si kúpiť.

 

Prečo vlastne Bticket vznikol ?

Už niekoľko rokov sa pohybujem v startupovom svete, chodím na konferencie, prednášky a rôzne zaujímavé eventy. Často poznám aj samotných organizátorov, a preto viem, aké je organizovanie takýchto podujatí nákladné a náročné. 

Dostupné riešenia predaja lístkov, napr. cez konkurenčný Eventbrite, sú niekoľkonásobne drahšie. Taktiež veľa z nich je orientovaných výlučne veľké podujatia a koncerty, kde je proces komplikovanejší a je potrebné podpisovať zmluvy a podobne. Cez Bticket je celý proces vytvorenia eventu, až po samotné vyplácanie finančných prostriedkov, oveľa jednoduchší a menej nákladný.

Taktiež sa stretávam s eventmi, ktoré ticketovací systém vôbec nemajú. Záujemcovia musia organizátorovi vypisovať emaily, a hľadať rôzne spôsoby ako sa na podujatia prihlásiť, nehovoriac o samotnom spracovaní platieb za lístok. Nemyslím si, že v dnešnej dobe by to malo takto fungovať. Práve preto sme prišli s Bticketom - oveľa modernejšou a bezpečnejšou alternatívou. 

Pre koho je Bticket určený, a aké sú jeho výhody? 

Bticket je hlavne pre ľudí, ktorí organizujú menšie a stredné veľké eventy - nech už je to kultúrna akcia, párty, výstava, konferencia, workshop, školenie - čokoľvek, a potrebujú jednoduchý a dostupný nástroj na predaj lístkov. 

Výhodou pre organizátora je podľa môjho názoru hlavne jednoduchosť celého Bticketu - vytvorenie eventu, lístka, automatické vytvorenie faktúry atď., a samozrejme okamžité prijatie platby za lístok.

Z toho potom plynú výhody aj pre samotného zákazníka, ktorý komfortne a jednoducho zaplatí za lístok online. Platbu zabezpečuje platobná brána Besteronu, čiže zákazník má možnosť výberu platby platobnými tlačidlami väčšiny slovenských bánk, cez viamo alebo platobnú kartu.

 

V akej fáze sa Bticket momentálne nachádza? Sú už aj prví zákazníci?

Na Btickete funguje momentálne už viac ako rok náš partner - Connect coworking. Connect organizuje množstvo eventov, ktoré navštevujú desiatky až stovky ľudí. Oni Bticket testovali a dávali nám potrebný feedback na systém a rôzne návrhy na jeho vylepšenie, ktoré sme potom implementovali. Keďže systém fungoval dobre a mal pozitívne ohlasy, rozhodli sme sa že ho sprístupníme pre širšiu verejnosť.
Momentálne je Bticket vonku dva týždne. Medzi klientov sa pridala affiliate sieť Dognet, a nedávno napr. aj marketér a blogger Kamil Aujesky, ktorý je medzi iným aj lektorom organizujúcim podujatia ako napr. Digitálne štvrtky. Odozva je zatiaľ pozitívna, klienti pribúdajú a verím, že aj s ich pomocou sa nám podarí Bticket ešte viac zlepšiť, a stane sa z neho naozaj nástroj pre každého event organizátora.

Mirovi ďakujeme za rozhovor!

Ak chceš vedieť viac o Btickete, klikaj TU!

author
Tomáš Neupauer

Diskusia k článku