Top e-commerce eventy, na ktorých tento rok musíte byť!

streda, 11 apríla |  2018

Rok 2018 je v plnom prúde, no v rámci e-commerce podujatí je ešte stále z čoho vyberať. Vytvorili sme chronologický prehľad všetkých nadchádzajúcich podujatí súvisiacich s e-commerce na Slovensku a v Čechách, ktoré by určite nemali ujsť vašej pozornosti! Nechajte sa inšpirovať a poradiť si od ľudí, ktorí sú lídrami tohto odvetvia!

 

Konferencia pozostáva z dvoch dní. Prvý deň bude prednášať marketingová direktorka spoločnosti ZOOT.sk Zora Roth o tradíciách a inováciách v módnom svete, Ján Cifra z Websupportu priblíži nástroje e-commerce, moderátor a vloger Sajfa prezradí ako vybudovať brand a riaditeľ predajnej siete a starostivosti o zákazníkov z Alza.cz Miroslav Tesař povie niečo o tom ako by mala podľa neho vyzerať predajňa budúcnosti.

Druhý deň na vás čakajú dva workshopy. V jednom sa bude rozoberať analýza webu a v druhom sa otázka prípadnej expanzie do zahraničia. Svoje siete môžete oficiálne rozhodiť aj pri networkingu, ktorý je naplánovaný na koniec konferencie.

Ak máte záujem o účasť s kupovaním lístka sa treba poponáhľať. Konferencia sa začína už tento týždeň.

 

Miesto konania: Senec

Dátum konania: 12-13 apríl 2018

Trvanie: 2 dni

Cena: 99 EUR

Viac o evente , Lístky kúpite tu

 

Prvý ročník tejto konferencie sa odohrá hneď na dvoch miestach. Ak to už nestíhate 12 apríla kedy prebehne v Košiciach, môžete si odbehnúť do Bratislavy, kde sa uskutoční o pár dní neskôr. 

Preberať sa bude expanzia e-shopu vďaka Googlu,  to ako vám môžu pomôcť sociálne siete pri exporte do zahraničia a akú úlohu pri tom zohrávajú platobné brány. Ďalej sa dozviete ako zviditeľniť váš e-shop v zahraničí, ako využiť behaviorálne vedy pri predaji a načrtne sa aj jedna z hlavných tém tohto roka - GDPR súvisiaca s ochranou osobných údajov.

 

Miesto konania: Košice / Bratislava

Dátum konania: 12 apríla 2018 / 19 apríla 2018

Trvanie: 1 deň

Cena: 39 EUR

Viac o evente + lístky

 

Konferencia primárne zameraná na oblasť digitálneho podnikania a marketingu sa vám bude k rozvoju vášho e-shopu perfektne hodiť. Šťavnatý program zahŕňa množstvo zvučných mien akými sú Kamil Aujeský zo SamsiDigital, Michal Pastier z Exponea, alebo Juraj Sasko z marketingovej agentúry Visibility. Svojich zástupcov bude mať aj agentúra TRIAD, spoločnosť STROSSLE, reklamná agentúra 2create a PRICEMANIA.

 

Miesto konania: Bratislava

Dátum konania: 18 apríla 2018

Trvanie: od 17.00 do 22.00

Cena: študent 10 EUR/standard 25 EUR/ late 30 EUR

Viac o evente , Lístky kúpite tu

 

Štvrtý ročník Creative summitu sa pre veľký záujem tento rok hrdí prívlastkom "najväčší na Slovensku ". Na tejto konferencii sa dozviete ako na SEO a remarketing, ako docieliť vyšších ziskov optimalizáciou vášho e-shopu, prípadne ako si poradiť s krízami v podnikaní. Zistíte niečo o hodnotných nástrojoch googlu, o ktorých ste možno ešte nepočuli, o možnosti expandovania do zahraničia a získate množstvo zaujímavých informácií o content marketingu.

Na záver je pripravená panelová diskusia o tom ako sa oprieť o značku v ťažkých časoch. V rámci programu sa navyše môžete objednať na osobnú konzultáciu k vybraným partnerom medzi, ktorými budeme aj my! :) Neminie vás ani záverečný networking.

 

Miesto konania: Bratislava

Dátum konania: 18 mája2018

Trvanie: 1 deň

Cena: 129 EUR

Viac o eventeLístky kúpite tu 

 

Mastergate e-commerce summit je taktiež  dvojdňovou záležitosťou, avšak lístok je môžné kúpiť podľa preferencií na jednotlivé dni zvlášť.

Prvý deň sa budú preberať témy ohľadom budovania značky v online a offline priestorevplyve mediálneho priestoru v rádiu na výkonnosť eshopu, prípadne čo určite nerobiť v rámci SEO. Odborníci z ui42 porozprávajú o optimalizácii webu a hackovaní exportných kampaníNovinky a trendy v online marketingu B2B a B2C predostrie Martin Volek zo spoločnosti Volis International.

Druhý deň bude taktiež patriť otázke budovania značky, tentokrát v podaní Karla Novotného zo spoločnosti Mindless.  Za Facebook príde o najlepších praktikách advertisingu na sociálnych sieťach porozprávať Josef Hlaváček. Ďalej sa napríklad dozviete ako zabezpečiť spokojnosť zákazníka v dobe marketingovej transformácie, alebo ako nestratiť motiváciu.

 

Miesto konania: Senec 

Dátum konania: 5-6 júna 2018

Trvanie: 2 dni

Cena: 99-199 EUR

Viac o evente , Lístky kúpite tu

Dvojdňová konferencia, ktorá sa uskutoční v Olomouci už jedenástykrát sa bude tento rok venovať najmä téme „rastu v e-commerce.“ Prvý deň pozostáva z rôznych prednášok a panelov, ktoré budú viesť prevažne zahraniční rečníci. Druhý deň sa bude niesť v znamení praxe, čiže sa môžete súčastniť rôznych workshopov a panelových diskusií. Detailný program však zatiaľ nieje známy.

 

Miesto konania: Olomouc, Česká republika

Dátum konania: 12-13 júna 2018

Trvanie: 2 dni

Cena: zatiaľ nieje známa

 

Ak by ste náhodou vedeli o nejakom zaujímavom evente, na ktorý sme zabudli, dajte nám vedieť do komentárov!

 

 

author
Nina G

Diskusia k článku